Tietoa meistä

Yhdistyksen asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu vuosikokouksessa valitut puheenjohtaja, 4-6 muuta varsinaista jäsentä sekä 2 varajäsentä. Hallituksen puheenjohtajan, hallituksen jäsenten ja varajäsenten toimikausi on 2 kalenterivuotta.
Jäsenistä ja varajäsenistä puolet on vuosittain erovuorossa.

Miten NWF ry toimii

Hallitus ja toimikunnat tekevät yhdistyksestä jäseniä hyödyttävän. Toimikunnat toimivat yhdistyksen yleisiä tavoitteita edistäen. Hallitus antaa toimikunnalle vapaat kädet toimia tehtävissään, hallituksen antamissa toimintaraameissa. Toimikunta hyväksyttää toimensa sekä budjetin hallituksessa ennen toteutusta.

Toimikuntien toiminta

Jokainen toimikunta voi täydentää rivejään toimintavuoden aikana, jakaa keskenään vastuualueet ja tehtävät, valita keskuudestaan puheenjohtajan sekä sihteerin. Valinnat hyväksytetään hallituksessa. Pyritään siihen, että jokaisessa toimikunnassa on joku hallituksen jäsenistä, näin tiedotus toimikuntien toiminnasta välittyy hyvin hallitukselle.

Hallitus ja toimikunnat tekevät vapaaehtoistyötä ja parhaansa kulloinkin vallitsevassa tekijöiden elämäntilanteessaan. Mikäli työtaakka uhkaa toiminnan sujuvuutta, tiedottaa toimikunta asiasta hallitusta, pyytää apua toisiltaan sekä jäsenistöltä tieto- ja viestintätoimikunnan avulla.

Toimikuntatyöstä kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä hallitukseen: puheenjohtaja (ät)nwf.fi

Hallitus 1.1. -31.12.2024:

Erkku JussinheimoLoimaaPuheenjohtajapuheenjohtaja (ät)nwf.fi
Kirsi KotisaariRaaheVarapuheenjohtajavarapuheenjohtaja (ät)nwf.fi
Outi LehtisaloVaasaSihteeriinfo (ät)nwf.fi
Elke SohlmanTurkuJäsensihteerijasenet (ät) nwf.fi
Sirpa KaikkonenJyväskyläHallituksen jäsen
Valtteri KajaluotoHelsinkiHallituksen jäsen
Jaana SeppäläYlvieskaVarajäsen
Minna PöyhtäriKokkolaVarajäsen
SKL nw työryhmän yhteyshenkilö

TOIMIKUNNAT 2024:

Tieto- ja viestintätoimikunta:

Toimikunta vastaa kaikesta viestinnästä ulos jäsenistölle ja sidosryhmille yhteistyössä hallituksen kanssa.

Tieto- ja viestintätoimikunta päivittää Nwf.fi sivustoa yhteistyössä muiden toimikuntien kanssa. Toimikunta toimittaa Löytö-lehteä (tavoite julkaista ainakin 2 lehteä vuodessa) sekä päivittää instagram- ja Facebook-tiliä. Toimikunta pyrkii pitämään yhteyttä SKL- nosework työryhmään sekä rakentamaan yhteistyötä ylituomareiden kanssa NWF koetoimikunnan kanssa yhteistyössä.

Erkku JussinheimoLoimaaHallituksen jäsen

Koulutustoimikunta:

Suunnittelee, organisoi ja toteuttaa NWF kouluttajien koulutusta ja materiaalia sekä jäsenistölle tuotettavaa koulutusta ja leirejä. Seuraa koulutuksia järjestäviä yrityksiä sekä tiedottaa kouluttajille yhdistyksen järjestettävästä koulutuksesta.

Erkku JussinheimoLoimaaPuheenjohtajakoulutus (ät)nwf.fi
Eija VoutilainenNurmijärviNWF jäsen
Sirpa KaikkonenKorpilahtiHallituksen jäsen
Jaana SeppäläYlivieskaHallituksen jäsen

Tapahtumatoimikunta:

Toimikunta ideoi ja organisoi hallituksen tuella tapahtumia, kuten jäsenluennot, Kesänose ja MölliCup tapahtumat. Tapahtumatoimikunta myös ideoi miten NWF ry voi olla mukana mahdollistamassa noseworkin Suomen mestaruuskisoja. Lisäksi toimikunta toimii tapahtumahaukkoina bongaten yhdistysten ja yritysten järjestämiä kiinnostavia nosework tapahtumia ja luentoja. NWF ry järjestää kiinnostavia luentoja myös jäsenistölle ja jakaa nosework tapahtumista tietoja sivuillaan. Tapahtumahaukoille voi myös vinkata tapahtumia haukkojen omaan sähköpostiin nwfhaukat at nwf.fi.

Jaana SeppäläYlivieskaHallituksen varajäsen
Minna PöyhtäriKokkolaHallituksen jäsen

Kansainvälinen toimikunta

Seuraa naapurimaiden sääntöjen ja toiminnan kehitystä sekä tekee yhteistyötä siihen liittyvien sidosryhmien kanssa. Toimikunta tekee yhteistyötä kaikkien NWF toimikuntien kanssa tarvittavilta osin.

Tekee tai teettää epäviralliset säännöt tarvittaville kielille sekä kääntää sääntöjä suomeksi tarvittavilta osin muista maista.

Erkku JussinheimoPoriHallituksen jäsennwf.international (ät)nwf.fi
Minna PöyhtäriKokkolaHallituksen jäsen